Wysłany: Śro 19:25, 05 Mar 2008 Temat postu: zasada użycia niektórych słów w dok. służbowych
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Witam
Mam dosyć nietypowe pytanie. Czy w dokumentach służbowych słowa: zakład, statut, kierownik, regulamin /w treści/ pisze się dużą czy małą literą? Sprawa na pozór wydaje się prosta, ale proszę mi wierzyć -tak nie jest. Są różne na ten temat opinie; jedni twierdzą że małą inni że dużą literą.
Z góry dziękuję za odp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group